~ No matter how far apart we are, this heart insyaAllah won't change. ~

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Monday, April 12, 2010

Warna

Posted in , by wani | Edit

aku tengah pikir pasal warna tema. kalau boleh nak buat pink dengan kelabu belah aku. belah man biru dengan kelabu. bila sebut kelabu, ramai duk pikir kelabu asap tu kan? oh no no no. hihi. ni kelabu tak berapa nak berasap. kelabu yang soft gitu-gitu.


nampak? kelabu ada banyak jenis. so, aku nak kelabu sebagai warna asas. putih dengan krim da selalu sangat. heh!


biru belah lelaki. biru dan kelabu. tu plan asal. tak tahu lah kalau berubah lepas ni. ni pun tak decide biru yang macam mana.


pink sinonim dengan perempuan. mak sendiri cadang warna pink untuk aku walaupun aku rasa aku tak sesuai dengan pink. tapi ikut je lah. so, pink setakat ni belah aku. pink dan kelabu. dan seperti biru, aku belum decide nak pink yang macam mana.

setakat ni, ni warna-warna yang ada dalam kepala hotak aku. masih tertakluk pada perubahan kot. actually, aku da start serabut. yelah. baru je habis final, nak kena prektikal. esok start. dan dalam masa sama, aku serabut dengan benda-benda ni.

kan best kalau ada duit sendiri. boleh start terus. =.='

4 Comments


  1. poohcute says:

    yay! aku suke... pink mmg santek. tp bile combine ngn kelabu, serius aku xleh imagine.hehe.

    write more! and i'll keep reading.

    April 13, 2010 at 2:37 AM

  2. wani says:

    ko bayang baju warna kelabu campur pink ke weh?
    salah salah.
    jangan bayang macam tu.

    sila rujuk entry terbaru.
    aku ada terangkan.
    heh!

    terima kasih sebab membaca dan mengomen!
    sangat dihargai.
    weee.

    April 13, 2010 at 1:30 PM

  3. poohcute says:

    no lah. kalau cmpur mmg aku pangkah tros.haha
    nice la wani! aku sooka!

    April 15, 2010 at 8:06 PM

  4. wani says:

    thank you!
    aku pun sukaaaaaaaaaaaaaa!
    ekeke.
    =D

    April 15, 2010 at 9:54 PM