~ No matter how far apart we are, this heart insyaAllah won't change. ~

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Tuesday, April 13, 2010

Merah Jambu dan Kelabu

Posted in , by wani | Edit

ada yang keliru dengan kombinasi pink dan grey eh?
aku da agak.
takpe takpe.
meh layan gambar-gambar berkaitan dengan kombinasi dua warna ni untuk pemahaman yang lebih jelas. 
ok?
heh!

gambar ruang tamu ni guna kombinasi pink dan kelabu. soft je kan? ruang pun nampak luas.

 gambar ni kombinasi pink dan grey tapi tak berapa soft sangat but still nice. 
ok. kelabu mendominasi.

sila fokus kepada warna bukan baju serta model ya. kiki.

ada banyak jenis kelabu kan? belah kiri adalah warm grey mixed with 6% yellow. yang kanan lak, cool grey mixed with 6% blue. ok. aku lebih bekenan dengan cool grey. heh!

haaaaaaaaaaaaaaaaa. aku bekenan gila dengan warna baju derang. lawa kan?

semua gambar kat atas aku dapat kat sini, sini, sini, sini dan sini. kalau ada yang terlepas pandang, sorry ya!

so, da nampak apa yang aku cuba sampaikan pasal kombinasi dua warna ni kan? kenapa aku jadikan kelabu sebagai warna asas? sebab aku nak baju warna kelabu. kalau ada mini pelamin, kat situ aku baru main dengan warna pink. aku akan hias dengan menggunakan menggunakan bunga-bunga yang berwarna pink dan kelabu. macam tu juga pada hantaran. aku akan main dengan dua warna ni. 

aku nak warna yang sweet dan tak garang. lawa je nak combine hijau/purple atau hitam/merah. tapi macam garang sangat lak nanti. tak kesahlah kan. citarasa masing-masing. ni semua perancangan. masih tertakluk pada perubahan.


masa prektikal dan cuti akan aku manfaatkan sebaiknya.
haha!

7 Comments


  1. farahfatihah says:

    hi wani..cantik la kombinasi warna tu...soft..tp jgn soft sgt t jd dull..salah satu warna kena terang sket baru nice

    April 14, 2010 at 9:01 AM

  2. Aty Fared says:

    yuuppp..betul cakap cik farah tu..hurrmm... tapi memang gud combination..cantik..sweet..:)

    April 14, 2010 at 4:19 PM

  3. wani says:

    farahfatihah,
    sebab tu tak decide lagi nak pink yang macam mana, kelabu macam mana.
    hehe.
    betul betul.
    warna tak naik kalau dua-dua terlampau soft, kan?
    btw, thanks!
    =D

    @ty_farEd,
    sebab tu belum decide nak pink dan kelabu yang macam mana.
    mungkin akan carik pink yang terang dan gabung dengan silver.
    mungkin.
    belum pasti.
    thanks!
    =)

    p/s: btw, tak tahu kenapa tak leh komen kat belog awak.
    hmm.

    April 14, 2010 at 9:55 PM

  4. poohcute says:

    alamak aku sooka la furniture die.simple je..
    ~mate aku da kelabu.

    April 15, 2010 at 8:13 PM

  5. wani says:

    haha.
    jangan tengok furniture.
    tengok warna laaaaaaaaaaaaaa!

    mata aku da pink campur kelabu sekarang ni.
    haha.

    April 15, 2010 at 9:55 PM

  6. Cik Fasyareena says:

    cantik..fasya pn dlm plan nk wat warna kelabu+pink jg..cantek kn..

    November 25, 2010 at 4:22 PM

  7. cikgu bib says:

    salam...tgah search warna silver ni...terjumpa blog saudari...sy pn utk majlis knduri nant nk pakai warna silver...tp bilik plak xtau nk mik colour ape..susah gk nk combine2 ni kn...

    December 31, 2010 at 1:06 PM