~ No matter how far apart we are, this heart insyaAllah won't change. ~

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Tuesday, March 30, 2010

Dialah Dihati

Posted in by wani | Edit

"seumpama naskah yang terbuka
sesungguhnya tiada rahsia
bacalah kenalilah
dengan bijaksana
siapa aku yang sebenar

kendati selautan segunung permata
di kanan dan kiri
selagi jantungku berdegup
hingga tiba saat terhenti
dialah dihati."


aku create belog ni bukan untuk tatapan generasi selepas aku. da tak relevan kot aku rasa kalau generasi lepas aku nak baca. haha. sekadar ingin berkongsi cerita dan rasa yang tak seberapa. aku bukan berjiwa seni, aku bukan orang halus. malah aku tak kreatif. cuma sekadar picisan suka-suka dari aku.

enjoy reading, k.

*senyum*

3 Comments


  1. ZARIZA says:

    meh kongsi2 idea...my blog http://hepi2010.blogspot.com

    March 31, 2010 at 11:09 PM

  2. farahfatihah says:

    hi wani..=) wani pun b2b gak ke? kalau yer, fara nak letak dlm list wedding nyer blog hehehe

    April 1, 2010 at 8:44 AM

  3. wani says:

    zariza, ok!
    da link.
    *sengih*

    farahfatihah, ok!
    *senyum lebar*

    April 1, 2010 at 7:13 PM