~ No matter how far apart we are, this heart insyaAllah won't change. ~

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Wednesday, July 21, 2010

Kek Tunang

Posted in by wani | Edit

10 hari je lagi. kejap je masa berlalu, kan?

90% done. phew! satu kelegaan yang nyata. sampai demam-demam dibuatnya. haha.

  • baju aku dan man - DONE
  • tudung dan veil - DONE
  • make up - DONE
  • mini pelamin - DONE
  • photographer - DONE
  • caterer dan canopy - DONE
  • goodies bag - DONE
  • hand bouquet - 30 julai
  • hantaran - DONE kecuali kek
  • homestay untuk family terengganu - DONE
  • penginapan untuk saudara mara dan kawan-kawan - DONE 

sekarang problem aku adalah kek. aku ada usha kat secret recipe jusco taman universiti. sekali depa kata kat area johor takde kek yang aku nak. waaaaaa. depa kata kek tu hanya ada kat klang valley area and singapore!


samada pergi ke jusco wangsa maju dan request untuk depa hantar kek ke johor atau aku sendiri yang kena angkut dari kl dan bawa balik johor sehari sebelum majlis. silap hari bulan depa takde buat service delivery. mati mati. adeh. ngeri siot.

ada suggestion tak untuk kek? seriously sangat buntu!

0 Comments