~ No matter how far apart we are, this heart insyaAllah won't change. ~

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Tuesday, June 1, 2010

Baju oh Baju

Posted in , by wani | Edit

semalam ke butik omar ali alamanda.
baju insyaAllah siap 16 jun.
tapi aku request nak amik 26 jun sebab man balik malaysia 25 jun.
senang kalau dia ada.
boleh terus cuba.

baju aku pulak insyaAllah siap 17 jun.
da banyak kali aku mimpi ngeri pasal baju aku.
adeh.
harap sangat baju tu ok.
ameen.

hantaran tak setel lagi.
0%.
hehe.
insyaAllah 26 jun da boleh start.

tak banyak progress.
ok la kan.
setel mana yang boleh.

weekend ni kawan aku nak bertunang.
balik jb.
yey!

eah, selamat bertunang aku ucapkan.
weeeee.
:)

2 Comments


  1. Mrs Kecik says:

    waaaahhhhhhhhh!!! omar ali.....T___T jeles. hehe..

    June 1, 2010 at 12:53 PM

  2. wani says:

    si kecil,
    err.
    kenapa jeles?
    sebab tak leh pakai baju melayu eh?
    kiki.
    kalau macam tu, wani pon nak jeles jugak!
    =D

    June 2, 2010 at 9:40 AM