~ No matter how far apart we are, this heart insyaAllah won't change. ~

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Tuesday, May 18, 2010

Normal Ke?

Posted in by wani | Edit



 some quick updates:

  1. tarikh - insyaAllah 31/7/10
  2. beli kain + lining [aku] - done.
  3. beli kain + sampin [man] - done.
  4. hantar ke butik massella alam sentral [aku] - done. 17/6/10
  5. hantar ke butik omar ali alamanda [man] - done. 17/6/10
  6. tudung + veil [aku] - pending. 18/6/10
  7. venue [jb/kl] - masih dalam perbincangan.
  8. make up - pending sebab venue pending.
  9. mini pelamin - pending sebab venue pending.
  10. goodies bag - mak dan makcik.
  11. menu/caterer - pending sebab venue pending.
  12. hantaran - pending sebab tunggu man balik malaysia. 25/6/10
  13. dulang + alas dulang - mak.
  14. photographer - pending sebab venue pending.
  15. hand bouquet - 30/7/10


phew!
yang ni je yang aku sempat ingat,
yang terlintas kat kepala.
budget baju memang lari.
da tak mampu nak kejar.

pending, pending, pending.
semua sebab venue.
kesian abah da serba salah.

lagi satu.
aku tengah kerisauan.
siapa tahu pasal butik massella plaza alam sentral, shah alam?
butik ni ok tak?
meh share dengan aku.

aku hantar baju kat sana.
tak tahu kenapa tak sedap hati.
ke perasaan ni normal?

minta-minta dipermudahkan segala usaha.
dan harap-harap sangat butik ni mampu buat baju yang mabeles dan gojes.
cuak gila.
kasut sekadar gambar hiasan.
ihsan mr google.

3 Comments


  1. Cik Belle says:

    normal untuk berasa cuak bila baju selamat dihantar ke tailor. hihi. tapi, jangan risau, insyaAllah ok punya. =)

    May 18, 2010 at 3:45 PM

  2. Aty Fared says:

    naper tak pergi kat butik najib kat anggerik maLL...duLu kat aLam sentral jugak taw.. butik tu agak popuLar ar.. harge pon ok..standard.. jahitan pn cantik taw..but..eerrk...sowi..u dah tempah ek.. heheh..tak per..tawakkal ok.. memang 1st time kite akan takut tak menepati citerase kite.. but dun wori key..e'thing will be fine :)

    May 18, 2010 at 4:24 PM

  3. wani says:

    Cik Belle,
    normal eh?
    hihi.
    tapi serious cuak gila.

    @ty_farEd,
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
    makin takot!
    haha.

    May 19, 2010 at 4:13 PM